Карпенко Ольга Василівна
Вітаю на сторінці практичного психолога Бериславського ОЗПЗСО БМР!
Метою діяльності психологічної служби є сприяння створенню умов для соціального та інтелектуального розвитку здобувачів освіти, охорони психічного здоров’я, надання психологічної та соціально-педагогічної підтримки всім учасникам освітнього процесу відповідно до цілей та завдань системи освіти.
Завдання психологічної служби:
– збереження та зміцнення психічного та соціального здоров’я, сприяння особистісному, інтелектуальному, фізичному і соціальному розвитку здобувачів освіти шляхом доповнення сучасних методів навчання та виховання ефективними психолого-педагогічними технологіями;
– сприяння забезпеченню психологічної безпеки, надання психологічної і соціально-педагогічної допомоги всім учасникам освітнього процесу.
Практичний психолог є головною ланкою психологічної служби.
Практичний психолог закладу освіти, установи здійснює:
– психологічне забезпечення освітнього процесу;
– психологічний супровід психічного, розумового, соціального і фізичного розвитку здобувачів освіти;
– психолого-педагогічну діагностику та аналіз динаміки психічного, розумового;
– просвітницьку роботу щодо формування психологiчної культури всіх учасників освітнього процесу;
– консультативну допомогу здобувачам освіти, батькам (законним представникам), педагогічним працівникам та іншим учасникам освітнього процесу з питань особистісного та професійного розвитку, виховання, навчання здобувачів освіти тощо;
– формування психологічної готовності в учасників освітнього процесу до взаємодії в інклюзивному середовищі з дитиною, з особливими освітніми потребами;
– профілактику злочинності, алкоголізму, наркоманії, інших залежностей і шкідливих звичок серед учасників освітнього процесу.
Практичний психолог закладу освіти, установи бере участь у:
– освітній діяльності, спрямованій на забезпечення всебічного індивідуального розвитку здобувачів освіти, збереження їх повноцінного психічного здоров’я;
– роботi педагогiчної ради, психолого-педагогічних консиліумів, семiнарiв і засiдань методичних об’єднань;
– розробці та впровадженні розвивальних, корекційних програм, посiбників, методичних рекомендацiй, планів освiтньої дiяльностi з урахуванням індивідуальних, гендерних, вікових особливостей здобувачів освіти, а також осіб, які перебувають на індивідуальній та інклюзивній формі навчання.
Практичний психолог закладу освіти, установи сприяє:
– профільному та професійному самовизначенню здобувачів освіти, формуванню життєвої компетентності та у свідомому виборі професії;
– формуванню в здобувачів освіти відповідальної поведінки, навичок здоровог
– способу життя, збереження репродуктивного здоров’я, готовності до самореалізації тощо;
– пошуку та формуванню соціально-комунікативної компетентності обдарованих дітей;
– педагогічним працівникам в опануванні й розробці інноваційних освітніх програм і технологій.
#СтопБулінг
Булінг – це діяння (дії або бездіяльність) учасників освітнього процесу, які полягають у психологічному, фізичному, економічному, сексуальному насильстві, у тому числі із застосуванням засобів електронних комунікацій, що вчиняються стосовно малолітньої чи неповнолітньої особи та (або) такою особою стосовно інших учасників освітнього процесу, внаслідок чого могла бути чи була заподіяна шкода психічному або фізичному здоров’ю потерпілого.
Права та обов’язки дитини
Права | Обов’язки |
1 . Усі діти мають право на любов і турботу 2. Всі діти рівні у своїх правах 3.Особлива турбота — дітям-інвалідам 4. Усі діти мають право на повноцінне харчування 5. Усі діти мають право на відпочинок і дозвілля 6. Усі діти мають право на освіту 7. Особлива турбота — дітям, які перебувають у конфлікті з законом 8. Діти мають право вільно висловлювати свої погляди 9. Всі діти мають право на медичну допомогу 10. Всі діти мають право на вільне спілкування 11 . Особлива турбота — дітям без сімей 12. Жодну дитину не можна примусово залучати до праці 13. Всі діти мають право на інформацію 14. Жодну дитину не можна ображати або принижувати 15. Всі діти мають право на життя | 1 . Поважати і любити своє оточення. Ставитися до них так, як би ми хотіли, щоб ставились до нас 2. Поважати близьких та друзів. Не принижувати гідності кожної людини. Поводитись так, щоб своєю поведінкою не порушувати прав іншої людини 3. Бути толерантним до таких людей. Поважати їх і допомагати їм 4. Дотримуватись режиму харчування. Вживати продукти до кінця терміну придатності. Поважати працю кухарів 5. Дотримуватись правил моральної етики; організовувати дозвілля так, щоб воно приносило корись і не заважало іншим 6. Сумлінно навчатись; активно працювати на уроках, готуватись самотужки; старанно виконувати домашні завдання 7. Дотримуватись певних норм поведінки, прийнятих у суспільстві. Намагатись не створювати ситуації, які призводять до порушення закону 8. Поважати своє оточення. Давати нагоду кожному висловлювати свої думки. Не нав’язувати своїх поглядів іншим, якщо вони з ними не згодні 9. Цінувати і дбати про своє здоров’я. Виконувати приписи лікарів у разі потреби 10. Поважати співрозмовників. Коректно і тактовно висловлювати свої думки. Дотримуватись правил мовного етикету 11. З повагою ставитися до людей, які піклуються про нас 12. Виконувати роботу, яка не завдає шкоди здоров’ю. Виконувати всі види обслуговуючої праці 13. Самостійно знаходити інформацію в різноманітних джерелах 14. Не ображати і не принижувати оточуючих 15. Дотримуватись норм і правил поведінки, прийнятих у суспільстві. Не створювати ситуацій, що можуть спричинити нещасні випадки |