1. Головна
  2. /
  3. «Психосоціальна підтримка шкіл Півдня...

«Психосоціальна підтримка шкіл Півдня України»

Педагогічний колектив ліцею відвідав онлайн-вебінар «Як розвивати стійкість та відновлювати внутрішній ресурс в умовах невизначеності і втрати сенсу»

               Бериславський опорний заклад «Академічний ліцей» бере активну участь у проєкті «Психосоціальна підтримка шкіл Півдня України», який реалізується Асоціацією з міжнародних питань за фінансової підтримки Програми трансформаційної співпраці Міністерства закордонних справ Чеської Республіки.

            У межах  проєкту 30 жовтня 2025 року педагогічний колектив ліцею відвідав онлайн вебінар «Як розвивати стійкість та відновлювати внутрішній ресурс в умовах невизначеності і втрати сенсу», який провела Ковальова Оксана Іванівна – завідувачка навчально-методичної лабораторії практичної психології та соціальної роботи, викладач кафедри КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти».

          Сучасні умови вимагають від педагогів не лише професійної компетентності, а й високого рівня психологічної стійкості. Під час вебінару учасники дізналися, як підтримувати власний внутрішній ресурс, зберігати емоційний баланс і знаходити сенс навіть у періоди невизначеності.

            Оксана Іванівна провела вправи «Мої кола підтримки», «Моє домашнє ембре» тощо, зокрема, методику  BASiCPh, розроблену ізраїльським психотерапевтом Мулі Лаадом, яка допомагає людині знаходити рівновагу через використання шести внутрішніх ресурсів Учасники вебінару отримали практичні поради  самопідтримки та зміцнення психологічної стійкості.
            Такі зустрічі допомагають педагогам не лише піклуватися про власне благополуччя, а й ефективніше підтримувати учнів у складних життєвих ситуаціях.

#ПідтримкаШкілПівдняУкраїни

#WellBeingInSchool #БериславськийАкадемічнийЛіцей

#ПсихосоціальнаПідтримка #ОсвітаМайбутнього


            З 12 по 16 жовтня 2025 року директор Бериславського опорного закладу «Академічний ліцей» Федоренко Наталія Анатоліївна та практичний психолог Жеваженко Лілія Петрівна взяли участь у навчанні для директорів та практичних психологів «Well-being у шкільному середовищі», яке проходило у місті Трускавець.

            Цей захід став частиною чесько-українського проєкту «Психосоціальна підтримка шкіл Півдня України», що реалізується Асоціацією з міжнародних питань (Чеська Республіка) за фінансової підтримки Програми Трансформаційної співпраці Міністерства закордонних справ Чехії. Українським партнером проєкту виступає Херсонська академія неперервної освіти.

Проєкт спрямований на зміцнення психосоціального здоров’я учнів і педагогів, розвиток культури благополуччя (well-being) у школах та впровадження сучасних підходів до підтримки освітянських спільнот у Херсонській, Миколаївській та Одеській областях.

            Учасники мали нагоду зануритись у сучасні європейські підходи до створення шкільного простору благополуччя — well-being, обговорити виклики, з якими стикаються педагоги Півдня України, та знайти ефективні інструменти психологічної підтримки учнів та учителів.

            Це були дні натхнення, взаємопідтримки й нових ідей. Атмосфера щирості, досвід чеських менторів, спілкування з педагогами з різних областей – усе це наповнило серця вірою в силу спільноти й освіти.

            Участь у проєкті відкриіває нові можливості для розвитку шкільного середовища, де панують взаєморозуміння, турбота та підтримка. Попереду – велика робота, нові ідеї й прагнення зробити ліцей простором, де кожна дитина почуватиметься у безпеці та гармонії.

            Ми вдячні організаторам за можливість зростати разом, черпати натхнення та ділитися досвідом. Незабутні враження залишаються, а попереду – ще більше спільних досягнень!

#ПідтримкаШкілПівдняУкраїни#WellBeingInSchool#БериславськийАкадемічнийЛіцей #ПсихосоціальнаПідтримка #ОсвітаМайбутнього


Наш заклад долучається до важливої міжнародної ініціативи – проєкту «Психосоціальна підтримка шкіл півдня України», який реалізується за підтримки Програми трансформаційної співпраці Міністерства закордонних справ Чеської Республіки.

 Мета проєкту: підвищення рівня благополуччя здобувачів освіти, педагогів та керівників освітнього процесу, зміцнення психосоціального здоров’я учасників освітнього середовища, а також інтеграція сучасних європейських підходів до системи освіти України.

Географія проєкту: Одеська, Херсонська та Миколаївська області.

Ключові напрями реалізації:

  • Психосоціальна підтримка шкільних колективів.
    Включає тренінги, навчальні програми, індивідуальні консультації, формування безпечного і підтримувального шкільного середовища.
  • Інтеграція європейських освітніх стандартів.
    Передбачає навчання експертів і керівників закладів освіти у сфері проєктного менеджменту, соціального підприємництва, а також адаптацію європейських освітніх практик.

Координація в Херсонській області: #ІринаЖорова – доктор педагогічних наук, професор, в.о. ректора та перший проректор КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» (#КВНЗ_Херсонська_академія_неперервної_освіти).

          Попри дистанційний формат навчання (у зв’язку з військовим часом), наш колектив активно залучений до всіх етапів проєкту: проходження тренінгів; впровадження нових знань у практику; взаємодія з учнями та їхніми родинами.

          Посилання google form на публікацію про участь школи в проєкті:

https://docs.google.com/fo=rms/d/e/1FAIpQLScTkzTwWWkqo6iyfsmVkZ9zQxutk0tJlBTfrFsfXEqulzLHUw/viewform?uspdialog

Людям із порушенням зору