1. Головна
  2. /
  3. Новини
  4. /
  5. П’ятий день STEM-тижня “Спробуй...

П’ятий день STEM-тижня “Спробуй зроби”

Важливу роль у навчальному процесі займає проєктна діяльність. Ця технологія є одним з кращих принципів формування та розвитку життєвих компетентностей учнів, стимулює природну допитливість та творчий потенціал. В основі проєктної технології лежить розвиток пізнавальної та дослідницької діяльності учнів, уміння орінтуватися в інформаційному просторі. У 11-А класі під час уроку відбулась презентація навчального проєкту на тему “Гальванічний елемент з лимону”, в рамках участі в STEM-тижні-2024. Автор проєкту Сербін Віктор, йому вдалося відтворити дію гальванічного елемента спираючись на теоретичний матеріал. Було цікаво і захоплююче.


Моделювання як елемент STEM-освіти сприяє поглибленню знань, розвитку критичного мислення, творчих здібностей, особистих і соціальних навичок, позитивної мотивації, сприяє формуванню пізнавального інтересу до вивчення хімії. Так при вивченні теми “Нітрогеновмісні органічні речовини” учні 10-А класу виготовили моделі аніліну, метанаміну, аміноетанової кислоти, презентували їх, з’ясували особливості будови, змогли передбачити властивості речовин. Найактивнішими були такі учениці: Мітяшина Анастасія, Чечіна Юлія, Утас Вікторія, Леона Єлизавета


Вчитель математики Заруденець І.О. та учні 7-х класів Бериславського опорного закладу “Академічний ліцей” Бериславської міської ради долучилися до участі у STEM-тижні в рамках Всеукраїнського фестивалю “STEM-весна-2024”. Було проведено позакласний захід з математики на тему “Правильні многогранники в природі”, під час якого учні застосували 3D конструктор з пластиліну і зубочисток і виготовили Платонові тіла (правильні многогранники: тетраедр, гексаедр, октаедр, додекаедр, ікосаедр).


У рамках проведения STEM-тижня учні 8-А класу вдало використали метод моделювання. При вивченні теми “Солі, іх склад, будова, фізичні та хімічні властивості” учні презентували свої моделі будови атомів та йонів хімічних елементів, що входять до складу солей. Це дало можливість, спираючись на попередні знання, краще засвоїти навчальний матеріал. Під час уроку активно працювали: Баранніков Вадим, Кучеренко Єгор, Половинкіна Ксенія, Паньковик Кирил, Липова Яна.


Ось і закінчився тиждень “STEM-весна-2024”. Учні 3-А класу( класний керівник Бондаренко І. Г., асистент Гаркуша М.С.) переконалися у тому, як важливо берегти природу, яка нас оточує. Навчальні заняття та онлайн активності допомогли учням зрозуміти, як вони можуть вплинути на оточуюче середовище і стати активними учасниками в охороні природи. Діти вивчали різноманітні аспекти збереження довкілля, включаючи переробку сміття, енергозбереження, та захист рослинного та тваринного світу. Школярі проявили себе цілеспрямованими, творчими , надійними новаторами ідей у збереженні навколишнього середовища.


Сьогодні учні 5-х класів у рамках Всеукраїнського фестивалю ” STEM- весна- 2024″ дня «Інженерні рішення» були учасниками «нематематичного» уроку математики 😊 (вчитель Тіток А. О.).

Метою уроку було створення своїми руками моделей різних геометричних фігур – плоских та об’ємних. Під час роботи повторили властивості фігур, пригадали формули для обчислення периметрів і площ. Фото своїх робіт учні завантажили на дошку Padlet. Уроки пройшли цікаво, весело і корисно! Учні переконалися – математика є необхідною та одночасно дійсно захопливою наукою!

#STEMтиждень_spring2024, #ідеяSTEMтиждень_spring2024.

Людям із порушенням зору