1. Головна
  2. /
  3. ЗАСІДАННЯ КОМАНД ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ...

ЗАСІДАННЯ КОМАНД ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ У 2024-2025 Н.Р.

7 січня відбулося планове засідання команд психолого – педагогічного супроводу учнів з особливими освітніми потребами  в  Бериславському опорному закладі «Академічний ліцей» та філії.    Особливою складовою освітнього процесу є організація інклюзивного навчання у закладі. У співпраці з фахівцями Бериславського інклюзивно – ресурсного центру адміністрація закладу, вчителі початкових класів, вчителі основної школи, асистенти вчителів, корекційні педагоги долучилися до обговорення та аналізу ефективності індивідуальних програм розвитку щодо  адаптації чи модифікації  навчальних програм, зосередили увагу на  досягненнях та труднощах  учнів з ООП у  І семестрі 2024-2025н.р. Прозвучали поради батькам, пропозиції та методичні рекомендації для ефективності освітнього процесу для учнів з особливими потребами.

Зазначалось, що забезпечується особистісно орієнтований підхід до організації інклюзивного навчання, враховуючи особливі освітні потреби таких учнів.

      Команди психолого – педагогічного супроводу у своїй діяльності керуються вимогами щодо вирішення концептуальних теоретичних і організаційних питань інклюзивної освіти дітей з особливими потребами.

Визначено основні напрямки діяльності на наступний навчальний семестр.


У  Бериславському опорному закладі «Академічний ліцей» 16 вересня у дистанційному форматі відбулося засідання  команд психолого-педагогічного супроводу учнів з особливими  освітніми потребами. Інклюзивне навчання організовано з метою реалізації права дитини з особливими освітніми потребами на освіту. На засіданнях обговорено і представлено  розроблені  індивідуальні програми розвитку учнів та  індивідуальні  навчальні плані.  У співпраці усіх членів команд: адміністрації закладу, вчителів, корекційних педагогів, батьків та фахівців Бериславського інклюзивно-ресурсного центру рекомендовано до схвалення  педагогічною радою індивідуальні програми розвитку та індивідуальні навчальні плани учнів  з ООП закладу та філії , сплановано подальшу роботу по організації інклюзивного навчання для учнів, висловлено поради та побажання.

Людям із порушенням зору