Особливою складовою освітнього процесу є організація інклюзивного навчання у закладі. 4 січня відбулося планове засідання команд психолого – педагогічного супроводу учнів з особливими освітніми потребами в Бериславському опорному закладі повної загальної середньої освіти. У співпраці з працівниками Бериславського інклюзивно – ресурсного центру адміністрація закладу, вчителі початкових класів, вчителі основної школи, асистенти вчителів, корекційні педагоги долучилися до обговорення та аналізу ефективності індивідуальних програм розвитку щодо адаптації чи модифікації навчальних програм, зосередили увагу на досягненнях та труднощах учнів з ООП у І семестрі 2023-2024н.р.
Зазначалось, що забезпечується особистісно орієнтований підхід до організації інклюзивного навчання, враховуючи особливі освітні потреби таких учнів.
Команди психолого – педагогічного супроводу у своїй діяльності керуються вимогами щодо вирішення концептуальних теоретичних і організаційних питань інклюзивної освіти дітей з особливими потребами.
Визначено основні напрямки діяльності на наступний навчальний семестр.



