Затримка психічного розвитку у дітей означає, що дитина розвивається так само, як і всі інші діти, тільки повільніше. В ігрових ситуаціях ці діти зазвичай достатньо активні. Зниження їхньої пізнавальної діяльності виявляється переважно в засвоєнні програмного матеріалу. Їм складно і довго доводиться вчити вірші, таблицю множення.
Тому, з метою активізації думок школяра, необхідно потурбуватися про те, щоб на уроках він працював активно та захоплено, і використовувати це як відправну точку для розвитку допитливості, глибокого пізнавального інтересу. Дану задачу на уроках математики з учнем, який повільніше за своїх товаришів засвоює пояснення вчителя щодо додавання, віднімання, множення та ділення чисел в 3-А класі дозволяє вирішувати планшет, в якому цікава розвивальна гра дозволяє багаторазово повторювати матеріал у зручному для себе темпі і контролювати міру його засвоєння.
У той же час планшет вирішує проблему індивідуалізації навчання. Як говорить китайське прислів’я: «Скажи мені – і я забуду. Покажи мені – і я запам’ятаю. Залучи мене – і я зрозумію».