30 жовтня, відбулося ІІ засідання методичного об’єднання асистентів вчителів на тему “Особливості навчальної діяльності школярів з особливими освітніми потребами”.
Голова методичного об’єднання асистентів вчителів Носач Т.М. познайомила присутніх з «Рекомендаціями щодо організації освітнього процесу осіб з ООП в закладах загальної середньої освіти у 2024/2025 навчальному році». Більше уваги звернула безпосередньо на роботу асистента вчителя в умовах дистанційнго навчання.
Жеваженко Л.П. ознайомила з “Особливостями формування соціально – емоційних навичок у дітей в процесі освітньої діяльності”.
Гаркуша М.С. розповіла про користь дидактичних коміксів у процесі навчання дітей з ООП. Показала онлайн – інструменти для створення коміксів та, безпосередньо, самим процесом розробки коміксу в програмі “Canva”.
Т.Г.Волощук прадставила своєю презентацією, що дидактичні ігри та вправи є найбільш ефективними для концентрації дітей з ООП та збільшують зацікавленість під час навчання. Поділилася з колегами інструментами, які можна використовувати під час занять з учнями.
Заступник директора з навчально-виховної роботи Т.С.Бернвальдт звернула увагу на те, що згідно заяв батьків, учні з особливими освітніми потребами відвідують корекційно – розвиткові заняття. Асистентам вчителів продовжувати співпрацювати з корекційними педагогами, з батьками та усіма членами команди супроводу.
28 серпня 2024 року асистенти вчителів нашого закладу відвідали онлайн-конференцію для педагогічних працівників спеціальних закладів освіти та закладів освіти з інклюзивним навчанням від КВНЗ “Херсонська академія неперервної освіти”.
Під час зустрічі фахівцями було розкрито два питання:
1. “Праймінг-як основа стабілізації поведінки дитини з особливими освітніми потребами “;
2.”Оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами “. Метою конференції було поглиблення, зміцнення та розширення діапазону знань асистентів вчителів. Сподіваємося, що наступні зустрічі обов’язково відбуватимуться в очній формі.
22.08.2024 року, пройшло перше засідання методичного об’єднання асистентів вчителів. У позитивній атмосфері педагоги обговорили план роботи на 2024/2025 навчальний рік, звернули увагу на основну документацію асистента вчителя і зробили акцент на індивідуальному навчальному плані учня з ООП на 2024/2025 н.р. за новим зразком.
Сьогодні, 22.08.2024 року, пройшло перше засідання методичного об’єднання асистентів вчителів. У позитивній атмосфері педагоги обговорили план роботи на 2024/2025 навчальний рік, звернули увагу на основну документацію асистента вчителя і зробили акцент на індивідуальному навчальному плані учня з ООП на 2024/2025 н.р. за новим зразком.
Опрацювали Розпорядження від 7 червня 2024 року N 527-р ” Про схвалення Національної стратегії розвитку інклюзивного навчання на період до 2029 року та затвердження операційного плану заходів з її реалізації на 2024-2026 роки”.
Звернули увагу на методичні посібники, такі як: “Оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами” та “Впроваджуємо інклюзію в закладі освіти” як інструменти у своїй роботі.