Питанню толерантності приділяється в школі багато уваги. Але в цьому делікатному питанні кожен вчитель добирає ті методи впливу на свій клас, які вважає доречними та результативними.
«Якщо ти чимось відрізняєшся, це не значить, що ти гірший!» – звернулася сьогодні на початку уроку в 4-А класі до дітей класний керівник Ірина Георгіївна Бондаренко. Таким чином, направляючи учнів до думки про значимість толерантності в людських стосунках.
З метою формування позитивних навичок співіснування у колективі, вони разом виконали вправи: «Правильний-неправильний?», склали “Квітку Толерантності”, опрацювали «Модель толерантності».
Підсумовуючи зустріч, діти вивели свою формулу толерантності:
ВИЗНАННЯ + ПРИЙНЯТТЯ + РОЗУМІННЯ= ТОЛЕРАНТНІСТЬ
Учні 4-А класу також приєдналися до челенджу «Рівний -рівному» та показали, що вони добре ставляться до інших людей, що виражається у визнанні, розумінні та прийнятті представників інших культур та проявляють терпимість до чужих думок, вірувань і поведінки.