
26 березня у Бериславському опорному закладі «Академічний ліцей» відбулося засідання методичного об’єднання класних керівників 5-8 класів на тему “Створення позитивного і безпечного освітнього середовища для здобувачів освіти в умовах війни”. Керівник МО, Мельник О.В. говорила про важливість створення безпечного середовища для дітей в умовах війни. Вона розповіла про стресові ситуації, з якими зіштовхнуться діти під час воєнного конфлікту та надала рекомендації щодо створення позитивного і безпечного освітнього середовища. Було відзначено важливість психологічної підтримки учнів, розуміння їхніх потреб і почуттів, а також створення сприятливого класного клімату.
Класний керівник 7-А класу, Михайловська А.В. розкрила питання про важливість формування правової свідомості учнів та використання інструментів, що допомагають у протидії булінгу. Презентувала огляд технологій формування правової свідомості та культури серед учнів, надала конкретні приклади інструментів і практик, які можуть бути використані для ефективної протидії булінгу в освітньому середовищі. Було відзначено необхідність систематичної роботи з учнями для формування у них знань про права та відповідальність.


Класний керівник 7-Б класу, Авраменко Є.В. розповів про загрози, які існують у Інтернеті для дітей і надав поради батькам та вчителям щодо безпеки в мережі. Педагог додав, що необхідно включати у виховну роботу кожного класу заходи, що розвиватимуть в учнів цифрову грамотність та навчатимуть безпечному використанню Інтернету. Він підкреслив загрози, з якими зустрічаються діти в онлайн-середовищі, та надав поради щодо захисту та безпеки.

Патрахайло О.А., класний керівник 7-В класу, розповіла про важливість превентивного виховання як засобу запобігання конфліктам та проблемам учнів. Було визначено проблеми, з якими зустрічаються учні та вчителі, і запропоновано шляхи їх розв’язання. Зазначено, що превентивна робота є ефективним інструментом у подоланні проблем в учнівському середовищі. Обговорювалися проблеми, з якими зіштовхуються учні під час війни, пошуки ефективних методів превентивного виховання та його перспективи.
Педагоги активно включалися в обговорення питань. Матков С.С. та Гаркуша О.Є. відзначили, що однією із форм роботи для створення позитивного освітнього середовища та відволікання від негативних настроїв є участь дітей у різних творчих конкурсах. Вирішили, що треба активніше залучати дітей до таких заходів, створювати позитивну та доброзичливу атмосферу в класі, підтримуючи спільні активності, колективні проєкти та взаємодію між учнями.

