28 грудня в Бериславському ОЗПЗСО відбулося друге засідання методичного об’єднання класних керівників 5-8 класів на тему «Національно-патріотичне виховання здобувачів освіти в умовах сьогодення».
Голова МО Мельник О.В. розповіла про важливість національно-патріотичного виховання, наголосила на тому, що його завданням є формування в учасників освітнього процесу почуття любові та гордості до своєї Батьківщини, розуміння національних цінностей та ідентичності. Також були визначені напрями роботи, включаючи впровадження патріотично спрямованих проєктів, підтримку національних традицій і культури, участь учасників освітнього процесу в громадському житті.
Авраменко К.О., класний керівник 6-А класу, познайомила із сучасними формами і методами формування національної свідомості та самосвідомості школярів. Вона зазначила, що патріотичне виховання має бути інтегровано в освітній процес та охоплювати різні сфери життя школярів, включаючи навчання, культурні заходи, спортивні змагання та громадську діяльність. Також були представлені сучасні підходи до патріотичного виховання, зокрема використання інтерактивних методик.
Класний керівник 6-Б класу, Редько Л.В., розповіла про вплив воєнних дій в Україні на психологічне здоров’я дітей, підлітків і дорослих. Було зазначено, що під впливом стресу та травматичних подій можуть розвиватись посттравматичний стресовий розлад, депресія, тривожність тощо. Підкреслено необхідність надання психологічної підтримки та реабілітаційних заходів. Були наведені приклади практичних заходів, які можуть допомогти постраждалим від війни.
Матков С.С. Класний керівник 6-В класу розкрив питання про важливість спільної роботи громадськості, закладу освіти і сім’ї у формуванні особистості учнів. Під час виступу було наголошено на тому, що виховання є комплексним процесом, і потребує активної участі всіх сторін та підкреслено, що кожна з цих сторін має важливу роль у передачі цінностей, розвитку громадянської свідомості та формуванні патріотичних уявлень у дітей.
Вирішили продовжувати роботу, спрямовану на формування в учасників освітнього процесу почуття любові та гордості до своєї Батьківщини, розуміння національних цінностей та ідентичності та психологічної підтримки учнів.



