
30 жовтня, відбулося ІІ засідання методичного об’єднання асистентів вчителів на тему “Особливості навчальної діяльності школярів з особливими освітніми потребами”.
Голова методичного об’єднання асистентів вчителів Носач Т.М. познайомила присутніх з «Рекомендаціями щодо організації освітнього процесу осіб з ООП в закладах загальної середньої освіти у 2024/2025 навчальному році». Більше уваги звернула безпосередньо на роботу асистента вчителя в умовах дистанційнго навчання.


Жеваженко Л.П. ознайомила з “Особливостями формування соціально – емоційних навичок у дітей в процесі освітньої діяльності”.
Гаркуша М.С. розповіла про користь дидактичних коміксів у процесі навчання дітей з ООП. Показала онлайн – інструменти для створення коміксів та, безпосередньо, самим процесом розробки коміксу в програмі “Canva”.




Т.Г.Волощук прадставила своєю презентацією, що дидактичні ігри та вправи є найбільш ефективними для концентрації дітей з ООП та збільшують зацікавленість під час навчання. Поділилася з колегами інструментами, які можна використовувати під час занять з учнями.
Заступник директора з навчально-виховної роботи Т.С.Бернвальдт звернула увагу на те, що згідно заяв батьків, учні з особливими освітніми потребами відвідують корекційно – розвиткові заняття. Асистентам вчителів продовжувати співпрацювати з корекційними педагогами, з батьками та усіма членами команди супроводу.

