1. Головна
  2. /
  3. Виховні заходи
  4. /
  5. Заходи до Національного тижня...

Заходи до Національного тижня безбар’єрності. Частина 4

У рамках Тижня безбар’єрності у 4-Б класі була проведена година спілкування на тему « Від серця до серця хай іде доброта. Чарівний світ безбар’єрності».
Діти з цікавістю слухали інформацію про різноманітність людей та ситуації, у яких може опинитися кожен. Особливу увагу приділили розумінню того, як можна допомогти тим, хто має певні труднощі — фізичні, емоційні чи соціальні. Під час обговорення учні проявили щирість, відкритість, а також виявили неабияку емпатію.
Було використано інтерактивні матеріали: короткі відеофрагменти, онлайн-вікторина та творче завдання — намалювати «Добро без бар’єрів».
Проведення таких заходів є важливим кроком у формуванні свідомих, чуйних і відповідальних громадян.


Учні 6А класу/класний керівник Тіток А.О./ доєдналися до Національного тижня безбар’єрності. У класі пройшла година спілкування на тему: «Безбар’єрний простір: рівні можливості для кожного». Учні обговорили, чому важливо створювати доступне середовище для кожної людини, незалежно від її фізичних можливостей, разом шукали відповіді на важливі питання та формували розуміння інклюзивного підходу в навчанні, суспільстві та повсякденному житті.
Ознайомилися з «Довідником безбар’єрності». У ньому більше дізналися про складові безбар’єрності та про усунення будь-яких бар’єрів для різних груп людей на всіх рівнях. Довідник створений, щоб мова в публічному просторі була гідною, зрозумілою та відкритою для всіх. Під час спілкування учні з’ясували, як піклуватися про себе та тих, хто поруч, у періоди стресу, а також сформулювали аксіому_ Усі люди різні, усі люди рівні!


У межах Тижня безбар’єрності в 8 класі була проведена година спілкування на тему «Спочатку людина, а потім статус».

Під час зустрічі учні обговорили поняття безбар’єрності, людяності, поваги  до гідності кожного. Було переглянуто притчу, проведено інтерактивні вправи та міні-дискусії щодо важливості бачити в кожному — насамперед людину.

Захід сприяв розвитку емпатії, поваги до різноманіття та усвідомлення важливості рівних можливостей для всіх членів суспільства.


У рамках Національного тижня безбар’єрності з учнями 2-Б класу провели пізнавальний урок-подорож “Право на щасливе дитинство”. Під час заняття учні збагатили свої знання про права та обов’язки дітей, грали у гру “Права у казках”, розгадали кросворди. Діти були активними та зацікавленими.


Сьогодні в 2-В класі відбувся незвичайний та змістовний урок-подорож, під час якого учні вирушили до країни Прав Дитини.

Діти виконували цікаві завдання, переглянули мультфільм і обговорювали казки, у яких порушуються права героїв.

Діти запам’ятали, які права має кожна дитина та чому їх важливо знати й поважати.

Цей урок став чудовою нагодою для роздумів, щирого спілкування та нових відкриттів.


🕊️ Навчаємо серцем: толерантність, повага, вдячність
📚 Година спілкування у 5-Б класі
📆 Тема: «Толерантне ставлення до людей з обмеженими можливостями»

Сьогодні класний керівник Носач С.В. та асистент вчителя Бугай К.О. провели з учнями 5-Б класу годину спілкування, присвячену повазі до людей з особливими потребами, зокрема — до військових, які повертаються з фронту з пораненнями або психологічними травмами.

Учні: 🔹 вчилися розуміти, що не всі обмеження видно очима, але всі потребують поваги та підтримки;
🔹 обговорювали, як правильно та чутливо спілкуватися з людьми, які пережили війну;
🔹 дізнавалися, чому іноді люди стають більш мовчазними, чутливими або замкненими після важких подій — і як у такі моменти важливо бути не настирливими, а людяними.

Ми наголосили, що: ✨ Толерантність — це не жалість, а повага й прийняття.
✨ У спілкуванні з військовими — важливо не ставити надто особистих запитань, говорити з гідністю й дякувати за захист.

🌟 Наприкінці заняття учні зробили спільний висновок:

«Бути добрим — це бути сильним душею. А справжня сила — це підтримка й людяність».

Ми пишаємось нашими дітьми, які вчаться бачити в кожному — людину, а не обмеження.


У рамках Національного тижня безбарʼєрності учні 3- Б класу ( кл. кер. О.Г. Яценко) подорожували віртуальною країною Правознавства під гаслом «Про великі права маленької дитини»



У 5-А класі (класний керівник Семенова А.О.) було проведено виховну бесіду на тему “Чому безбар’єрність стосується кожного з нас?”. Учні дізналися, що безбар’єрне середовище – це простір рівних можливостей, де кожна людина має почуватися прийнятою та важливою.

Людям із порушенням зору