1. Головна
  2. /
  3. Виховні заходи
  4. /
  5. Заходи до Національного тижня...

Заходи до Національного тижня безбар’єрності. Частина 3

У 3 -В класі відбувся пізнавальний та цікавий урок-подорож під назвою «Подорож у країну Прав Дитини». Під час заняття учні вирушили у символічну мандрівку, під час якої ознайомилися з основними правами дитини, закріпленими у Конвенції ООН. Діти “відвідали” різні станції,де розв’язували ситуації з життя та вчилися відстоювати свої права.

Урок пройшов у доброзичливій атмосфері. Діти активно брали участь у бесідах, іграх, розв’язували завдання, переглядали відеофрагменти. Наприкінці уроку діти зробили висновок, що знати свої права — важливо, але не менш важливо поважати права інших.


Сьогодні, 22 травня, в 1-А класі Бериславського ОЗ “Академічний ліцей” (кл.керівник А.Хриненко) до Національного тижня безбар’єрноcті проведено годину спілкування «Від серця до серця хай йде доброта». Від щирого серця даруймо доброту!


22.05.2025 року для учнів 2-А класу (класовод Стеблова Л.В.) було проведено урок-подорож “Подорож у країну Прав Дитини”. Здобувачі освіти пригадали права та обов’язки дитини, навчилися аналізувати життєві ситуації та робити висновки.


Учні 3-Б класу(кл.кер. Ольга Григорівна Яценко) активно долучилися до Національного тижня безбар’єрності .Година спілкування на цю тему допомагла учням краще зрозуміти, що таке безбар’єрність і чому вона стосується кожного, як долати труднощі та чому важливо підтримувати одне одного.


22 травня у 1–Б класі була проведена година спілкування «Подорож у країну Прав дитини». Метою розмови було розширити знання дітей про їхні права, підвести учнів до розуміння того, що необхідно не лише знати свої права, але й сумлінно виконувати свої обов’язки; прагнути розуміння необхідності.


У рамках Національного тижня безбар’єрності з учнями 11-А класу (класний керівник Іляшенко О.В.) проведено годину спілкування «6 правил безбар’єрного спілкування». Адже мова також може бути безбар’єрною. Маркером стає те, як ми спілкуємося і ставимося до людей, котрі чимось від нас відрізняються. Часом слова мають не менший вплив, аніж наші дії. Отже, ключовим на заході стало питання: «Як зробити наше мовлення безбар’єрним?»


Людям із порушенням зору