Учні 2-В класу стали учасниками STEM-проєкту “Пробудження природи навесні”, у межах якого досліджували, як з маленького насіння народжується нове життя.
На підвіконні з’явились перші зелені паростки гороху та квасолі. А ще діти мали нагоду посадити насіння у відкритий ґрунт на власному городі, спостерігати за його проростанням.
Весна — час росту, і ми ростемо разом з природою!
У рамках STEM-тижня 2025 учні 4-А класу (класний керівник І. Г. Бондаренко) працювали над інтерактивним проектом “Яйце – символ життя та прогресу”.
Діти поринули у захопливий світ науки, кулінарії та творчості, досліджуючи цей унікальний символ. Школярі шукали відповіді на цікаві питання: Що з’явилося першим: яйце чи курка? Чому яйце має таку форму? Яка будова яйця?
Проводили досліди: Як яйце реагує на оцет? Чи може воно плавати у воді? Як перевірити, сире яйце чи зварене?
Створювали креативні вироби: розмальовували шкаралупу, виготовляли аплікації та створювали декоративні композиції.
Готували страви з яйця: прості рецепти та смачні експерименти – учні відкрили для себе нові способи використання звичайного продукту.
Цей проект об’єднав науку, практику та творчість, дозволивши дітям поглянути на звичне яйце зовсім по-новому. STEM-тиждень у нашій школі вкотре довів, що навчання може бути захопливим та пізнавальним!
Запрошуємо всіх до нових відкриттів у світі науки!
Учениця 3-Б класу Скакун Поліна ( кл.кер. О.Г. Яценко) є активною учасницею STEM-тижня 2025. У середовищі програмування Scratch створила невеличке запрошення до танцю.
#STEMтиждень_spring2025