2024-2025 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
“Можливості штучного інтелекту (AI) для роботи вчителя”. Як з поміж великої кількості сучасних засобів, обрати доступний та корисний ресурс? Як адаптувати до потреб та якнайкраще застосувати для полегшення рутинних процесів? Як виділити більше часу на навчальні потреби? Як адаптувати відповідно індивідуальних особливостей учнівства? Відповіді на ці та інші питання, шукали на майстер класі, який провела Лукічова Н.С.
Також, опрацювали добірку ресурсів з можливостями ШІ для вчительства. Та отримали кейс до більш глибокого Занурення. Штучний інтелект може стати потужним помічником для вчителів, полегшуючи рутинні завдання та надаючи нові можливості для урізноманітнення навчального процесу. Від генерації візуальних матеріалів до аналізу успішності учнів, ШІ здатен значно підвищити ефективність роботи вчителя.
28.10.2024 року відбулося друге засідання методичного об”єднання природничого циклу. Опрацювали з колегами заплановані питання, поділилися досвідом. Вирішили всю інформацію з виступів та доповідей взяти до уваги та впроваджувати в навчальний процес.
19 серпня 2024 р. відбулося організаційне засідання вчителів природничого циклу. Тема: Вивчення нормативно- інформаційної документації та методичних рекомендацій з питань викладання та оцінювання предметів природничих дисциплін в 2024-2025 н.р.,
Розглядали такі питання:
- Аналіз роботи МО за 2023-2024 н.р. та основні напрямки й завдання роботи на 2024-2025 н.р.
- Опрацювання нормативних документів та інструктивно-методичних матеріалів щодо вивчення навчальних предметів у 2024-2025 н.р.
- Робота над освітніми втратами.
- Оцінювання учнів 5-6 класів та дітей з ООП
- Індивідуальні освітні маршрути як засіб реалізації індивідуальної самоосвітньої діяльності вчителя.
- Обдаровані діти – майбутнє країни
До обговорення долучилися всі члени методичного об’єднання, вирішили отриману інформацію взяти до уваги.
2023-2024 навчальний рік
З 15 березня 2024 року по 30 квітня 2024 року був проведений обласний фестиваль педагогічних ідей з науково-технічної та STEM-освіти для педагогів
закладів позашкільної, загальної середньої та професійно-технічної освіти Херсонської області у дистанційному форматі.
На фестиваль було подано 21 матеріал від 23 учасників з 13 закладів освіти Херсонської області. Всі учасники отримали сертифікати, комісією було обрано лауреатів у представлених номнаціях. Одним з лауреатів стала й Лукичова Наталя Сергіївна, вчитель фізики, Бериславського опорного
закладу “Академічний ліцей” Бериславської міської ради Херсонської області. Номінація: конспект чи опис заняття/уроку, розділ: STEM-освіта.
29 квітня 2024 року для педагогів закладів освіти, що пілотують новий Державний стандарт базової середньої освіти в Херсонській області, було проведено онлайн-семінар-практикум «STEMагія: палітра інновацій у новій українській школі». До участі було запрошено й викладачку Бериславський опорний заклад «Академічний ліцей» Бериславської міської ради Лукичову Наталію.
Під час роботи було розкрито тонкощі проведення STEM-занять та успішної реалізації проєктів. Зокрема з досвідом організації участі у Всеукраїнських STEM активностях, таких як “STEM – весна 2024”.
Цей захід ще раз довів, що освіта Херсонщини незламна попри всілякі негаразди і навіть в умовах дистанційного навчання наші педагоги спільно з учнями реалізовують яскраві дослідницькі проєкти у галузі STEM.
25 квітня для слухачів та слухачок, що проходить курс з підвищення кваліфікації на базі КВНЗ “Херсонська академія неперервної освіти”, Лукичовою Н.С. було проведено майстер-клас за темою: “Організація сучасного гендерночутливого STEM-уроку з використанням цифрових технологій (із досвіду роботи вчителів)”.
Розібрали як основи організації, планування та особливості гендерночутливого STEM уроку/заняття так і попрактивувались у створенні мапи та орієнтовного плану “пробних” варіантів.
Ознайомлено з наявним досвідом успішних реалізації проєктів та надано корисні ресурси для пошуку ідей та матеріалів до використання на власних заняттях.
Семінар в рамках фестивалю “STEM-весна-2024”
11 квітня відбувся семінар для вчителів закладу на тему: “STEM-освіта: основи, практичний кейс та методичні рекомендації” в рамках фестивалю “STEM-весна-2024”. Координаторки заходу Лукичова Н.С. та Латишко М.О. розповіли про STEM “Що? Як? Навіщо?”, познайомили з вимогами та організацією “STEM тижня – 2024” у нашому навчальному закладі, який відбудеться з 22 по 26 квітня, надали методичні рекомендації щодо проведення STEM-занять, активностей.
#STEMтиждень_spring2024
#ідеяSTEMтиждень_spring2024
8 січня відбулося засідання методичного об’єднання вчителів природничого циклу, на якому розглядалося питання «Дієві механізми взаємонавчання та обміну досвідом» – Впровадження різних форм навчання з використанням новітніх технологій. Інноваційні технології навчання у сучасній школі.
Колеги ділилися своїми наробками, ознайомили присутніх із роботою на різних застосунках. Вирішили створити каталог Інтернет ресурсів для організації навчальної діяльності учнів.
4 січня відбулося засідання методичного об’єднання вчителів природничо-математичного циклу. Тема засідання: Розвиток предметно – методичних та професійних компетентностей педагогів, як засіб підвищення предметних та ключових компетентностей учнів. У ході засідання викладачі поділилися досвідом і отримали корисну інформацію.