Сьогодні відбулась насичена майстерка, присвячена критично важливій темі: впровадженню командного підходу в освітній процес, зокрема в контексті STEM-освіти. Захід об’єднав вчителів закладу навколо ідеї, що ефективна інновація та якісна STEM-освіта неможливі без злагодженої співпраці.


Під час роботи не лише дали чітке визначення “команді”, сформували 5 ключових компонентів успішної команди (спільна мета, довіра, комунікація, ролі, відповідальність), а також приміряли на себе нові ролі.
Вагома частина майстерки була присвячена практичній роботі в середовищі Canva. Учасники на власному досвіді переконалися, що Canva є ідеальним інструментом для дистанційної командної взаємодії.


Учасники, розділені на дві команди, розробили власні проєкти:
Проєкт 1: Впровадження командної роботи в освітній процес (мета – підвищення мотивації та креативності, продукт – фестиваль педагогічних ідей для поширення досвіду.).
Проєкт 2: Створення Портфоліо досягнень учнів для підвищення їхньої мотивації (мета – об’єктивна оцінка та визнання досягнень, продукт – система оцінки досягнень учнів через цифрове Портфоліо в Canva).
Під час роботи та презентування “продуктів”, були підняті важливі питання. Учасники погодилися, що, незважаючи на брак часу та технічні труднощі дистанційного навчання (робота з різних пристроїв), прогрес у впровадженні командної роботи є очевидним. Було підкреслено необхідність поступового впровадження кооперативного навчання, щоб учні мали час звикнути до нових форм взаємодії.


Головний підсумок: Командна робота не лише підвищує якість знань, але й підсилює мотивацію учнів та готує їх до вирішення складних життєвих проблем, а також готує їх до вирішення складних життєвих проблем. Приєднуйтесь до впровадження цих інновацій та слідкуйте за анонсами наступних майстерок!









