Лікувальна фізична культура – це вид корекційної роботи, який включає комплекси вправ, які спрямовані на покращення фізичного стану учня.
У комплекс ЛФК входить виконання різноманітних вправи для зміцнення всіх груп м’язів, розвитку вестибулярного апарату, профілактики захворювань та оздоровлення організму в цілому. Покращення загального стану здоров’я учня. Розвиток дрібної моторики. Формування правильного дихання в стані спокою та під час виконання фізичних вправ. Покращення координації рухів, рівноваги, покращення функцій кінцівок, підтримка активного руху і можливості організму, підвищувати тонус та імунітет, покращувати настрій та допомогти учню повірити у свої сили.
Заняття з лікувальної фізичної культури разом з Авраменко К.О.
Заняття з лікувальної фізичної культури проводились дистанційно в продовж 2022-2023 навчального року. Всі заняття були підібрані індивідуально в умовах військового стану та дистанційного навчання. Діти заняття відвідували відповідально та старанно, дякую за можливість спілкування та співпрацю батькам.
На базі Бериславського опорного закладу повної загальної середньої освіти Бериславської міської ради функціонує кабінет лікувальної фізичної культури для дітей з особливими освітніми потребами. Він забезпечений сучасним обладнанням, зокрема: магнітним орбітреком, комплектами гімнастичного та спортивного обладнання, сенсорними м’ячами та напівсферами, фітболами, ортопедичними та сенсорними килимками, сухим басейном, тактильним тренажером «сліди-долоні».
Заняття проводяться індивідуально згідно нозологій, індивідуальних потреб дитини, рекомендацій та висновків комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дітей використовуючи наступні форми: ранкова та лікувальна гімнастика, кінезотерапія, самостійні заняття фізичними вправами, ігри.
Основна робота з дітьми з особливими освітніми потребами спрямована:
– на корекцію та формування постави,
– формування позитивного ставлення до фізичних вправ, навичок їх самостійного виконання та здоров’язберігаючої поведінки,
– формування навичок правильного дихання,
– корекцію патології стоп,
– розвиток рівноваги та координації,
– зміцнення м’язового корсету,
– розвиток дрібної моторики,
– формування звички утримання правильного положення тіла.
Під час роботи використовуються Програми з корекційно-розвиткової роботи затверджені Наказом Міністерства освіти і науки України №476 від 29.04.2016 року та Програми з корекційно-розвиткової роботи рекомендовані Міністерством освіти і науки України.