Година спілкування у 4-В класі: Національний тиждень безбар’єрності.


У межах Тижня безбар’єрності в 4-В класі була проведена година спілкування, присвячена темі толерантності, поваги до інших та створення інклюзивного середовища. Метою заходу було формування у здобувачів освіти розуміння того, що всі люди — різні, але рівні у своїх правах.
Особливо емоційним був момент, коли діти ділилися своїми думками, як можна допомогти іншому у звичайному шкільному житті. Багато з них згадували про дружбу, підтримку, спільні ігри та теплі слова.
Година спілкування пройшла в атмосфері доброзичливості, щирості й розуміння. Учні зробили важливі висновки: кожна людина унікальна, і дуже важливо — поважати відмінності, допомагати одне одному та робити світ добрішим і доступнішим для всіх.


У рамках Національного тижня безбар’єрності відбулася змістовна та щира розмова з учнями 9-А класу (класний керівник Латишко М.О.) про те, що насправді визначає цінність людини. Обговорювали, чому важливо бачити в кожному — перш за все — людину, незалежно від її соціального статусу, посади чи матеріального становища.
Говорили про повагу, людяність, рівність і справжні життєві цінності. Дійшли спільної думки: те, ким ми є як особистості — значно важливіше за те, який статус ми маємо чи матимемо в майбутньому.
Було приємно бачити щире зацікавлення, активність і готовність до осмисленого діалогу. Саме такі зустрічі формують в підлітках глибоке розуміння етики, відповідальності та взаємоповаги.







У рамках Національного тижня безбар’єрності в 7-Б класі Бериславського опорного закладу “Академічний ліцей” було проведено годину спілкування на тему: “Толерантне ставлення до людей з обмеженими можливостями”.
Під час заходу учні ознайомилися з поняттями толерантності, інклюзії та емпатії. Було розглянуто інформацію про людей з обмеженими можливостями, які, попри труднощі, змогли реалізувати себе в житті, досягти успіхів та стати відомими. Їхні приклади стали наочним доказом того, що сила волі, цілеспрямованість, оптимізм і любов до життя допомагають долати будь-які бар’єри.
Особливу увагу було приділено усвідомленню значення терпимості до різних поглядів, звичаїв, способу життя інших людей. Учні мали можливість замислитися над тим, як важливо навчитися поважати і приймати відмінності між людьми, не засуджуючи їх.
Окрема частина заняття була присвячена емпатії — здатності поставити себе на місце іншої людини, зрозуміти її потреби, емоції та труднощі. Обговорювались життєві ситуації, у яких прояв емпатії допомагає створювати теплу, доброзичливу атмосферу в колективі, родині, суспільстві.

В Україні з 19 по 25 травня відзначається Національний тиждень безбар’єрності.
Сьогодні у 2-А класі (класовод Стеблова Л.В., асистент вчителя Носач Т.М.) було проведено годину спілкування “Дружні серця без бар’єрів”. Метою заняття було не просто розповісти дітям про безбар’єрність, а й навчити розуміти одне одного та будувати дружбу, яка не знає перешкод. Це чудова можливість закласти в дітях основи толерантності, емпатії та взаєморозуміння.



Сьогодні у 2-В класі пройшла виховна година “Світ без перешкод”, присвячена Національному тижню безбар’єрності.
Разом із дітьми ми говорили про важливість поваги до кожного, незалежно від його можливостей чи особливостей. Діти дізналися, що означає бути толерантним, чуйним та відкритим до інших. Через ігри, розповіді та обговорення учні зрозуміли, що створення безбар’єрного середовища починається з простих речей — доброго слова, допомоги, дружби.
Виховна година стала ще одним кроком до формування у наших школярів людяності, доброти та бажання змінювати світ на краще!



Сьогодні виховна година у 4- А класі (класний керівник І. Г. Бондаренко) на тему “Від серця до серця хай йде доброта” була присвячена Національному тижню безбар’ єрності. Учні ознайомилися з поняттями “безбар’єрносість”, “толерантність”, “взаємодопомога”. У цікавій формі обговорили, як можна зробити життя інших людей комфортнішим, навіть через прості вчинки. Діти переглянули коротке відео про важливість доброти та поділилися власними прикладами добрих справ. Через гру “Ланцюжок доброти” учні дійшли висновку, що добрі вчинки об’єднують людей і роблять світ кращим. Наприкінці заняття школярі створили символічне “Серце доброти”, прикрасивши його своїми побажаннями і словами підтримки. Заняття допомогло формувати в дітей почуття емпатії та бажання діяти на благо інших.


У рамках Національного тижня безбар’єрності з учнями 11-Б класу (класний керівник Білих Л.М.) проведено годину спілкування «6 правил безбар’єрного спілкування». Адже мова також може бути безбар’єрною. Маркером стає те, як ми спілкуємося і ставимося до людей, котрі чимось від нас відрізняються. Часом слова мають не менший вплив, аніж наші дії. Отже, ключовим на заході стало питання: «Як зробити наше мовлення безбар’єрним?»






