
У 8-Б класі, класним керівником Авраменко Є.В., проведена година спілкування на тему :”Академічна доброчесність, як актуальна тема сучасності”. На якій було розглянуто проблеми академічної доброчесності, цінності, порушення, наслідки, переваги та шляхи подолання.


У 11-Б класі (клас.кер. Білих Л.М.) відбувся захід, присвячений академічній доброчесності, адже це шлях до отримання якісної освіти. Предметом нашої розмови стали питання:
- що передбачає дотримання академічної доброчесності;
- що вважається порушенням академічної доброчесності;
- відповідальність за порушення академічної доброчесності;
- наслідки порушення академічної доброчесності.
Доброчесність забезпечує створення умов для набуття знань та розвитку власних здібностей.




В 7-А класі (кл.кер.Авраменко К.О.) була проведена година спілкування на тему: “Академічної доброчесності”. Учнів ознайомили із поняттям «академічна доброчесність», основні принципи її дотримання та порушення, правила доброчесної поведінки для учнів класу.
Як правильно користуватися інтернетом, аналізувати та використовувати готову інформацію відповідно до норм академічної доброчесності.
Проявляти повагу до чужої діяльності та інтелектуальної праці.



В 5-Б класі (класний керівник Носач С.В.) пройшла виховна година, на якій учні ознайомилися із поняттям «Академічна доброчесність», визначити основні принципи її дотримання та порушення. Одержали поради з академічної доброчесності.


У 4 – Б класі відбувся виховний захід на тему “Академічна доброчесність: Будеш доброчесним, станеш успішним!”. Основною метою заняття було ознайомлення учнів із поняттям «академічна доброчесність». В ході виконання завдань учні в цікавій інтерактивній формі ознайомились з принципами академічної доброчесності, розглянули різні життєві ситуації, вчились відрізняти їх та висловлювали думки щодо важливості дотримання правил доброчесності.




“Академічна доброчесності змінить світ” – під таким гаслом провели інформаційну хвилинку з учнями 2-Б класу. Познайомилися з поняттям, що таке академічна доброчесність, чому це поняття стосується всіх (учнів, вчителів, студентів…). Які проблеми з академічною доброчесністю спостерігаємо у школі, і яка відповідальність за академічно недоброчесну поведінку.





У 9-В класі (кл.кер. Мельник О.В.) пройшла година спілкування на тему «Академічна доброчесність як актуальна потреба сучасності». Кожен прагне досягти успіху в житті. Мерилін Прайс-Мітчелл, психолог, доктор філософії вказує на 8 основних здібностей, які дають можливість дітям бути успішними: креативність, емпатія, винахідливість, допитливість, товариськість, стійкість, самоусвідомлення, а також доброчесність.
Разом обговорили питання, що є порушенням академічної доброчесності та які можуть бути наслідки її порушення. Академічна доброчесність – шлях до отримання якісної освіти.


Для учнів 6-Б класу проведено захід “Академічна доброчесність, як актуальна потреба сучасності”
Діти ознайомились з визначенням академічної доброчесності, принципами та правилами академічної доброчесності, а також
перевірили свої знання виконуючи завдання з теми. Також переглянули відео ” Навчаємось бути доброчесними”





В 6-А класі (класний керівник Тіток А.О.) пройшла виховна година, на якій учні ознайомилися із поняттям «Академічна доброчесність», визначити основні принципи її дотримання та порушення. Одержали поради з академічної доброчесності. Розробили кодекс честі у навчанні.



У 10-Б класі (класний керівник Тимофієнко Ганна Григорівна) пройшла бесіда про академічну доброчесність






В 7-Б класі Бериславського опорного закладу «Академічний ліцей» пройшла інформаційна виховна година, яка мала на меті ознайомити учнів із поняттям «академічна доброчесність», визначити основні принципи її дотримання та порушення, розробити правила доброчесної поведінки для учнів класу.
Здобувачі освіти разом з класним керівником дійшли висновку, що академічна доброчесність є основою справедливого освітнього середовища. Вона забезпечує чесність, прозорість і відповідальність у навчанні. Це означає, що всі учасники освітнього процесу діють етично, уникаючи плагіату, фальсифікації та інших форм обману. Завдяки цьому створюється середовище, в якому кожен учень та вчитель можуть довіряти один одному, сприяючи спільному розвитку та досягненню високих результатів.
Доброчесність, як явище суспільного життя, є необхідною умовою його успішного розвитку. Проблема академічної доброчесності є особливо актуальною для учнів 11 класу, адже попереду НМТ, вступ до вишу, побудова кар’єри. Саме тому з учнями 11-Б класу (класний керівник Білих Л.М.) проведено годину спілкування на тему «Навчайся гідно та відповідально!», яка відбулася 27.11.2024 р.





У 4-В класі було проведено заняття «Магічний урок доброчесності». У процесі спілкування учні усвідомили, що таке чесність, довіра, справедливість, повага, відповідальність; на практичних ситуаціях вчилися розрізняти доброчесні й недоброчесні дії; переглянули відеоролик «Поради з академічної доброчесності для школярів».




У 9-А класі (класний керівник Латишко М.О.) пройшла інформаційна хвилинка на тему “Академічна доброчесність: основи, принципи та їх значення”, на якій розглянули типові порушення, інструменти її забезпечення та відповідальність за порушення академічної доброчесності.



У 2 – А класі, класний керівник Стеблова Л.В., 26 листопада була проведена година спілкування “Академічна доброчесність”



Виховна година на тему “Академічна доброчесність учнів”, пройшла у 2-В класі (класний керівник Строкань Ю.Г.)





У 9-Б класі (класний керівник Лаппа О.О) було проведено годину спілкування з питання академічної доброчесності. Учні дізналися що таке академічна доброчесностність, а також розібрали різні види порушення академічної доброчесності




До тижня академічної доброчесності на уроці інформатики учні 3-Б класу, класний керівник Яценко О.Г., дізнались про авторське право




У 11-А класі була проведена виховна година “Академічна доброчесність”. Учні ознайомилися з поняттям академічної доброчесності, її характеристикою, завданнями, прикладами порушення та відповідальністю за її порушення. Також ознайомилися з кодексом честі у навчанні.